Kennisbank

Article Category: Jouw profiel in onze app

Hoe stel ik een ander bezorgadres in?

Je wilt jouw medicijnen op een ander adres laten leveren. Dit pas je zo aan in de app: Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Scroll naar Adres. Druk op het pijltje naast Adres. Kies Afwijkend bezorgadres. Vul de adresgegevens in. Druk op Opslaan.

Hoe stel ik mijn profiel in?

Open de app. Linksboven in de app staat een rond icoontje. Druk op dit icoontje om naar je profiel te gaan. Vul je persoonlijke gegevens in om je profiel compleet te maken. Wist je dat je ook eenvoudig je medische gegevens invult? Druk op het hartje en vul de gegevens van, bijvoorbeeld, je huisarts in. …

Hoe stel ik mijn profiel in? Lees verder »

Hoe wijzig ik mijn (bezorg)adres?

Je kunt je (bezorg)adres als volgt wijzigen: Open de app. Druk linksboven op het ronde icoontje. Zo ga je naar je profiel. Scroll naar Adresgegevens. Druk op het ingestelde adres. Wijzig je adresgegevens. Druk op Opslaan. Wil je een afwijkend adres opgeven? Ga naar hoe stel ik een ander bezorgadres in?

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens zoals e-mailadres en telefoonnummer?

Om te voorkomen dat je met een dubbel telefoonnummer of e-mailadres inlogt (waardoor er fouten ontstaan), kun je niet in de app zelf je accountgegevens aanpassen. Wil je toch je telefoonnummer of e-mailadres wijzigen? Volg dan deze stappen. Ga naar https://account.medapp.nu/ Vul je e-mailadres en wachtwoord in. Wijzig je e-mailadres of je telefoonnummer. Kom je …

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens zoals e-mailadres en telefoonnummer? Lees verder »