Ik heb een klacht over de service. Hoe meld ik dit?
Het spijt ons te horen dat je een klacht hebt over de service van de MedApp apotheek. Bekijk de informatie op onze klachtenregeling-pagina voor de beste verwerking van jouw klacht.
Het spijt ons te horen dat je een klacht hebt over de service van de MedApp apotheek. Bekijk de informatie op onze klachtenregeling-pagina voor de beste verwerking van jouw klacht.
De MedApp apotheek levert spoedmedicatie. Bel ons (040 304 67 96) of stuur een mail naar apotheek@medapp.nl. Geef je jouw bestelling voor 9:30 uur door? Wij kunnen dan jouw medicatie aan onze vaste koerier meegeven. Voor bestellingen na 9:30 uur kijken we of een andere koerier inzetbaar is.
Wij kunnen ons voorstellen dat het niet altijd prettig is om van merk te moeten wisselen. Daarom doen we er alles aan om jouw merkvoorkeur te respecteren. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je altijd hetzelfde merk geleverd krijgt. Ten eerste heeft dat te maken met het preferentiebeleid van de verzekeraars. Zij vergoeden per medicijn …
Krijg ik bij MedApp wel altijd medicijnen van hetzelfde merk? Lees meer »
Jouw voorschrijver kan je recepten sturen naar: MedApp Apotheek Kastanjelaan 4005616 LZ EindhovenE-mailadres: apotheek@medapp.nl Fax: 040 2094013Ezorg: medapp@zorgmail.nlLifeline: 500139356@lms.lifeline.nlAGB Code Apotheek: 02010908
Tegenwoordig wordt jouw medische historie digitaal uitgewisseld, als je hiervoor toestemming geeft. Hierdoor kun je via meerdere apotheken jouw medicijnen afnemen en dus ook gemakkelijk overstappen naar een andere apotheek. De uitwisseling gebeurt via het Landelijk Schakelpunt (LSP). Zodra je ons toestemming geeft om je gegevens op te halen, halen wij jouw gegevens op via …
Een B2-code op een recept betekent dat het desbetreffende medicijn wordt vergoed door de zorgverzekeraar. De arts zorgt voor de code op het recept en licht hier ook de apotheek over in. Hoort een recept een B2-code te hebben, maar zit deze er niet op? Neem dan contact op met de arts.