sterrenrating-2

Kennisbank

Onze apotheek

Ik heb een gemiste oproep van MedApp, waar gaat dit over?

Wij kunnen je gebeld hebben om een nieuw medicijn te bespreken. Ook kan het zijn dat we bellen, omdat je een vraag hebt gesteld of omdat je je hebt aangemeld voor onze apotheek. Wat moet ik nu doen? Bel ons terug of stuur een e-mail, zodat we je goed kunnen informeren en eventuele vragen kunnen beantwoorden.

Is mijn recept al binnen?

Zodra we je recept hebben ontvangen, krijg je een bericht in de app van MedApp. We gaan dan je medicijn(en) klaarmaken. Wat gebeurt er als ik een nieuw medicijn voorgeschreven krijg?Als je een nieuw medicijn voorgeschreven krijgt, bellen we je. We doen dit om het gebruik van het nieuwe medicijn met je te bespreken. Het …

Is mijn recept al binnen? Lees meer »

Leveren jullie ook gekoelde medicijnen?

Wij leveren ook gekoelde medicijnen. Dit doen we in samenwerking met een gespecialiseerd transportbedrijf. Wil je weten wanneer we jouw medicijnen leveren? In onze app krijg je een melding hierover. Onze koerier stuurt je de avond voor de levering ook een bericht per e-mail.

Leveren jullie ook medische hulpmiddelen?

Voor het leveren van medische hulpmiddelen werkt MedApp samen met OneMed. Let op: wij leveren zelf geen hulpmiddelen. Wij sturen het recept alleen door naar OneMed. Neem daarna zelf contact op met OneMed voor de verdere afwikkeling van jouw bestelling. 

Wat betekent B2 op een recept?

Een B2-code op een recept betekent dat het desbetreffende medicijn wordt vergoed door de zorgverzekeraar. De arts zorgt voor de code op het recept en licht hier ook de apotheek over in. Hoort een recept een B2-code te hebben, maar zit deze er niet op? Neem dan contact op met de arts.

Download nu de app van MedApp!

Alles voor je medicijnen in één handige app.