sterrenrating-2

Kennisbank

De app

Hoe pas ik een dagboek invoer aan?

Open de app van MedApp. Ga naar het Dagboek rechts onderin de app.  Druk op de drie puntjes rechtsonder op het kaartje dat je aan wilt passen. Druk op Gebeurtenis / Klacht wijzigen.  Pas je dagboek invoer aan. Druk op Opslaan.

Hoe stel ik een ander bezorgadres in?

Je wilt jouw medicijnen op een ander adres laten leveren. Dit pas je zo aan in de app: Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op Adres en bezorggegevens. Druk op Bezorgadres. Kies voor Ik heb een ander bezorgadres. Vul de adresgegevens in. Druk op Opslaan.

Hoe stel ik een toegangscode in?

We begrijpen dat je je medische informatie goed beveiligd wilt hebben. Daarom kun je eenvoudig een toegangscode of vingerafdruk instellen om de app af te sluiten. Deze stel je zo in: Open de app van MedApp. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op App instellingen. Druk op Toegangscode en extra …

Hoe stel ik een toegangscode in? Lees meer »

Hoe stel ik mijn profiel in?

Open de app van MedApp. Linksboven in de app staat een rond icoontje. Druk op dit icoontje om naar je profiel te gaan. Vul jouw gegevens in om je profiel compleet te maken. Wist je dat je ook eenvoudig je medische gegevens invult? Druk op Medisch profiel en vul de gegevens van, bijvoorbeeld, je huisarts …

Hoe stel ik mijn profiel in? Lees meer »

Hoe stel ik mijn voorraad in?

Je stelt op deze manieren eenvoudig je voorraad in: Voorraad per medicijn instellen Open de app. Druk linksonder op het tabblad Medicijnen. Druk op het medicijn waarvan je de voorraad wilt instellen. Druk op Voorraad. Druk op het plusje (+) tot de juiste voorraad is ingesteld. Je kunt ook meerdere tabletten in 1 keer toevoegen. …

Hoe stel ik mijn voorraad in? Lees meer »

Hoe verwijder ik een bericht?

Volg deze stappen als je een bericht wilt verwijderen. Open de app van MedApp. Druk op Berichten. Scroll naar het bericht dat je wilt verwijderen. Druk onderaan het bericht op Verwijder bericht. Je ziet nu een pop-up met het volgende bericht: Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen? Druk op Oke om het …

Hoe verwijder ik een bericht? Lees meer »

Hoe verwijder ik een dagboek invoer?

Open de app van MedApp. Ga naar het Dagboek rechts onderin de app.  Druk op de drie puntjes rechtsonder op het kaartje dat je aan wilt passen. Druk op Gebeurtenis / Klacht verwijderen.  Druk op Oke.

Hoe verwijder ik een medicijn?

Een medicijn verwijderen uit je medicijnenlijst in de app doe je als volgt: Open de app. Druk op het pilletje-icoon linksonder. Druk op het medicijn waarvan je het innameschema wilt verwijderen. Het overzicht vouwt zich dan uit. Druk op de drie stippen. Die staan rechtsonder in het overzicht van je medicijn. Je ziet nu onderaan …

Hoe verwijder ik een medicijn? Lees meer »

Hoe verwijder ik mijn innameschema?

Een innameschema verwijderen kan op twee manieren. Methode 1 – Stopdatum instellen Open de app. Druk op het pilletje-icoon linksonder. Druk op het medicijn waarvan je het innameschema wilt verwijderen. Het overzicht vouwt zich dan uit. Druk op het pijltje naast Gebruik. Vul onderaan een stopdatum in. Druk op Opslaan. Vanaf dit moment stopt je …

Hoe verwijder ik mijn innameschema? Lees meer »

Hoe verwijder ik mijn toegangscode?

Je verwijdert je toegangscode op deze manier: Open de app van MedApp. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op App instellingen. Druk op Toegangscode en extra vergrendeling. Rechts staat een blauw gekleurd schuifje. Druk hierop. Je ziet nu een invulveld. Hierboven staat Schakel toegangscontrole uit. Voer je pincode in. Je …

Hoe verwijder ik mijn toegangscode? Lees meer »

Hoe voeg ik een aandoening toe?

Per medicijn kun je aangeven voor welke aandoening je dit gebruikt. Je kunt dit doen terwijl je een nieuw medicijn toevoegt, maar dit kan ook achteraf. Het toevoegen van een aandoening bij een medicijn gaat zo: Open de app van MedApp. Druk op het pilletje-icoon Medicijnen. Je komt nu in je medicijnoverzicht. Druk op de …

Hoe voeg ik een aandoening toe? Lees meer »

Hoe voeg ik een medicijn toe?

Zo voeg je een medicijn toe: Open de app van MedApp. Druk linksonder op het pilletje om naar Medicijnen te gaan. Druk rechtsonder op de ‘+’ knop om een medicijn toe te voegen. Wij raden aan om de barcode op de verpakking van je medicijnen te scannen. Dit is makkelijker en zorgt ervoor dat we …

Hoe voeg ik een medicijn toe? Lees meer »

Hoe wijzig ik mijn (bezorg)adres?

Je kunt je (bezorg)adres als volgt wijzigen: Open de app. Druk linksboven op het ronde icoontje. Zo ga je naar je profiel. Druk op Adres en bezorggegevens. Druk op het ingestelde adres. Wijzig je adresgegevens. Druk op Opslaan. Wil je een bezorgadres opgeven? Ga naar hoe stel ik een ander bezorgadres in?Dr

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens zoals e-mailadres en telefoonnummer?

Om te voorkomen dat je met een dubbel telefoonnummer of e-mailadres inlogt (waardoor er fouten ontstaan), kun je niet in de app zelf je accountgegevens aanpassen. Wil je toch je telefoonnummer of e-mailadres wijzigen? Volg dan deze stappen. Ga naar https://account.medapp.nl/ Vul je e-mailadres en wachtwoord in. Wijzig je e-mailadres of je telefoonnummer. Kom je …

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens zoals e-mailadres en telefoonnummer? Lees meer »

Hoe wijzig ik mijn toegangscode?

Je wijzigt je toegangscode op deze manier: Open de app van MedApp. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op App instellingen. Druk op Toegangscode en extra vergrendeling. Druk op Wijzig de pincode. Voer jouw huidige pincode in. Kies een nieuwe pincode en voer deze in. Bevestig je nieuwe pincode. Jouw …

Hoe wijzig ik mijn toegangscode? Lees meer »

Hoe wijzig ik mijn voorraad?

Zo wijzig je eenvoudig je medicijnvoorraad: Open de app Druk linksonder op het tabblad Medicijnen. Druk op het medicijn waarvan je de voorraad wilt wijzigen. Druk op Voorraad. Druk op het plusje (+) of minnetje (-) tot de juiste voorraad is ingesteld.Je kunt ook meerdere tabletten in 1 keer toevoegen. Gebruik hiervoor de +10, +30 …

Hoe wijzig ik mijn voorraad? Lees meer »

Hoe zet ik medicijnwekkers aan of uit?

Dankzij onze handige medicijnwekkers vergeet je nooit meer een innamemoment. Volg deze stappen om de wekkers aan te zetten. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op Wekker instellingen. Druk op het schuifbalkje naast ‘medicijnalarmen’. Als deze blauw kleurt, staan de wekkers aan. Wil je de wekkers uitzetten? Open de app …

Hoe zet ik medicijnwekkers aan of uit? Lees meer »

Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat?

Mogelijk gaat er iets mis met een technische koppeling. Stuur ons een bericht direct vanuit de app, dan kunnen we makkelijker het probleem vinden. Dit doe je zo: Open de app van MedApp Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan. Druk op Neem contact op. Druk op mail de Helpdesk (helpdesk@medapp.nl) Schrijf …

Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat? Lees meer »

Waar vind ik mijn medicijnoverzicht?

Je vindt je medicijnoverzicht op deze manier: Open de app. Druk op het pillen-icoontje Medicijnen. Je ziet nu het overzicht van je medicijnen. Handig! Je kunt in dit scherm medicijnen sorteren of filteren om een medicijn snel op te zoeken. Hoe sorteer je? Druk linksboven op Sorteren. Je kunt sorteren op: Toegevoegd (van oud naar nieuw) …

Waar vind ik mijn medicijnoverzicht? Lees meer »

Waarom gaat mijn wekker niet af?

Meestal heeft dit te maken met onjuiste instellingen van je toestel. Hier zie je de instructies voor het aanpassen van deze instellingen op je iOS-toestel of Android-toestel. iOS – Mijn wekker gaat niet afSinds iOS 15 maakt Apple onderscheid tussen verschillende soorten meldingen: gewone meldingen, tijdgevoelige meldingen en kritieke meldingen. Tijdgevoelige en kritieke meldingen zijn …

Waarom gaat mijn wekker niet af? Lees meer »

Wordt mijn voorraad automatisch bijgewerkt wanneer ik een levering van jullie ontvang?

Na iedere levering werk je eenvoudig je voorraad bij: Open de app van MedApp en ga naar het apotheektabblad, dit is het middelste tabblad.  Druk onderaan op je laatste levering op de knop voorraad toevoegen. Kies de medicijnen waarvan je de voorraad wilt verhogen. Druk op + toevoegen. Nu heb je de voorraad van je …

Wordt mijn voorraad automatisch bijgewerkt wanneer ik een levering van jullie ontvang? Lees meer »

Download nu de app van MedApp!

Alles voor je medicijnen in één handige app.