Article Category: Over onze leveringen

Wat moet ik doen als mijn levering verandert?

Verander je van medicijn of dosering, neem dan contact met ons op per e-mail apotheek@medapp.nl of via 040 304 67 96. Hierbij vragen we je om ons zo volledig mogelijk te informeren over de medicijnen en de dosering.

Kunnen jullie mijn medicijnen bij de lokale apotheek afleveren?

MedApp is een onafhankelijk bedrijf, wij werken niet samen met lokale apotheken. Zelf hebben wij geen vestigingen in het land: wij leveren jouw medicijnen rechtstreeks thuis vanuit een centraal magazijn in Eindhoven. Het is dus niet mogelijk om jouw medicijnen bij ons of bij een lokale apotheek op te halen.

Wat als ik een verkeerde levering ontvang?

Neem in dat geval direct contact met ons op. Dan zorgen wij dat de juiste levering zo snel mogelijk jouw kant op komt en geven wij aan hoe je de verkeerde levering terug kan sturen.

Hoe verander ik mijn leverdatum?

Komt jouw leverdatum niet uit? Stuur even een berichtje door te mailen naar apotheek@medapp.nl of bel ons op 040 304 67 96. Als jouw pakket nog niet verzonden is, kunnen wij de leverdatum aanpassen. Als jouw pakket wel al verzonden is, kan dat helaas niet. Jouw pakket wordt in dit geval bij de buren of bij een afhaalpunt afgegeven.

Wat moet ik doen als mijn medicatie verandert?

Verander je van medicijn of dosering, neem dan contact met ons op per e-mail apotheek@medapp.nl of via 040 304 67 96. Hierbij vragen we je om ons zo volledig mogelijk te informeren over de medicijnen en de dosering.

Hoe weet ik wanneer mijn medicijnen geleverd worden?

Voordat jouw medicijnen verzonden worden ontvang je een e-mail van ons met een Track en Trace code. In deze e-mail vind je ook of het om een brievenbuspakket of postpakket gaat. Altijd handig om te weten, want voor een brievenbuspakket hoef je niet thuis te blijven!