sterrenrating-2

Kennisbank

Mijn levering is niet compleet. Hoe kan dat?

Heb je een medicijn op afroep bij ons besteld? Wij streven ernaar om medicijnen op afroep altijd mee te leveren met je herhaalmedicatie. Alleen soms lukt dit niet, bijvoorbeeld omdat wij jouw herhaalmedicatie dan al volgens een vaste planning verzonden hebben. Uiteraard zorgen we voor een nalevering als je dit wenst.

Check even in de app of je medicijn op afroep staat in ons systeem. Druk op het tabblad Apotheek om de status van je leveringen te checken.

Had je (nog) geen medicijn op afroep besteld in de app?
Dit kun je alsnog regelen. Druk hiervoor op het tabblad Medicijnen. Druk op het medicijn dat je wilt bestellen en druk op +Bestel nu. Je krijgt een visuele bevestiging en de Bestelknop verandert nu naar In behandeling. Wij zorgen dan dat het medicijn zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Hoe weet ik dat ik een nalevering krijg?
Je ontvangt vooraf een bericht hierover in de app. Druk hiervoor op het tabblad Berichten. Zie je geen bericht staan, maar heb je wel een melding hierover gehad per e-mail? Kijk dan even voor instructies op Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat?

MedApp apotheek

Ontdek onze

apotheek

Wil je je medicijnen gratis en discreet thuisbezorgd krijgen?

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
Hulp nodig?

Ons serviceteam is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 19:00.