Kennisbank

Wat als ik een verkeerde levering ontvang?

Het is mogelijk dat je jouw medicatie eerder ontvangt dan op de startdatum die je met onze apotheek hebt afgesproken. Dit kan overkomen als een verkeerde levering, maar dat is het niet. Onze apotheek streeft er namelijk naar om de zendingen van al jouw medicijnen zoveel mogelijk gelijk te laten lopen. Dat heeft als voordeel dat jouw medicatievoorraad ook gelijk blijft lopen.

Het is ook mogelijk dat je een medicijn op afroep hebt besteld, maar dat je deze niet in je pakket terugvindt. Kijk voor meer informatie hierover op Mijn levering is niet compleet. Hoe kan dat?

Zit er toch iets anders in je pakket dan verwacht? Neem dan contact met ons op via apotheek@medapp.nl of 040 304 67 96. We zoeken dan samen naar een oplossing. We zorgen dat je alsnog de juiste levering krijgt en we leggen uit hoe je de verkeerde levering terugstuurt.

MedApp apotheek

Ontdek onze

apotheek

Wil je je medicijnen gratis en discreet thuisbezorgd krijgen?

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
Hulp nodig?

Ons serviceteam is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 19:00.

Download nu de app van MedApp!

Alles voor je medicijnen in één handige app.