Over MedApp / Klantverhalen
Els' verhaal
Erg blij met de extra hulp
We zijn altijd blij als we mensen meer service kunnen bieden dan een ‘gewone’ apotheek zou doen. Els is zo’n klant die we extra goed kunnen helpen bij het leven met medicijnen. Eind 2021 kwam ze bij MedApp terecht.
Ik vind het erg belangrijk om zelf het overzicht te bewaren en inzicht te behouden in mijn medicijngebruik. Daarom vind ik het prettig dat ik goed kan zelf mijn medicijnvoorraad kan bijhouden in de app van MedApp. Ik weet altijd precies hoeveel ik nog in huis heb. Zo weet ik altijd wanneer ik nieuwe medicijnen nodig heb.
Even wennen aan de app
In het begin moest ik wel even wennen aan het werken met de app. Deze was in eerste instantie wel wat ingewikkeld om in te stellen. Gelukkig kreeg ik persoonlijke hulp van Norbert (een van de Customer Succes-medewerkers van MedApp). Nu gebruik ik de app iedere dag. Ik hou niet alleen mijn medicijnen bij, ik zie ook precies wanneer de nieuwe medicijnen worden geleverd. Erg handig dus.
Persoonlijke service en advies
MedApp zet altijd erg in op persoonlijke service en advies. We geven niet alleen tips en nieuws, maar proberen onze klanten écht te helpen. Dit wordt door Els erg gewaardeerd.
Misschien verwacht je het niet direct bij een online apotheek, maar MedApp zet echt in persoonlijke service en advies. Ik werd écht geholpen. Ik had een wijziging in mijn dosering. Deze is door MedApp en mijn huisarts samen gecontroleerd en aangepast. Dit geeft me een prettig en veilig gevoel, dat mijn medicijnen worden gecontroleerd. MedApp is dus geen partij die zomaar alleen medicijnen levert, maar kijkt wat het beste is voor mij.
Deel dit verhaal
Ontdek onze
apotheek
Wil je je medicijnen gratis en discreet thuisbezorgd krijgen?