sterrenrating

Kennisbank

Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat?

Mogelijk gaat er iets mis met een technische koppeling. Om voortaan wel berichten te ontvangen, raden we je aan om ons een e-mail vanuit de app te sturen. Dit doe je zo:

  1. Open de app van MedApp
  2. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan.
  3. Druk op Neem contact op.
  4. Druk op helpdesk@medapp.nl
  5. Je kunt nu een e-mail opstellen.


Vermeld s.v.p. de volgende zaken in je e-mail:

  1. Geef aan dat je geen bericht kunt ontvangen in de app.
  2. Vermeld je naam en geboortedatum.

Door een e-mailbericht vanuit de app te sturen, krijgen we belangrijke gebruikersinformatie van je. Met deze informatie kunnen wij de koppeling dan ook zo snel mogelijk voor je herstellen. Verwijder je bericht s.v.p. niet in de tussentijd.

Wist je dat je jouw bericht voorkeuren aan kunt passen in de app? Ga hiervoor naar App instellingen in jouw profiel en pas de instelling

MedApp apotheek

Ontdek onze

apotheek

Wil je je medicijnen gratis en discreet thuisbezorgd krijgen?

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
Hulp nodig?

Ons serviceteam is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 19:00.