Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over de app. Mis je een vraag, of heb je een opmerking? Neem gerust contact met ons op.
Medicijnen toevoegen en beheren in onze app
- Waar vind ik mijn medicijnoverzicht?
- Hoe voeg ik een medicijn toe?
- Mijn medicijn staat niet in de lijst, hoe voeg ik deze toe?
- Hoe wijzig ik de dosering of de vorm van mijn medicijn?
- Hoe voeg ik het merk van mijn medicijn toe?
- Hoe wijzig ik het merk van mijn medicijn?
- Hoe verwijder ik een medicijn?
- Als ik een medicijn toevoeg in de app, wordt deze dan automatisch meegeleverd met mijn volgende levering?
- Hoe voeg ik een aandoening toe?
Innameschema en wekkers in onze app
- Hoe stel ik mijn smartwatch in voor medicijnwekkers?
- Waarom gaat mijn wekker niet af?
- Hoe kan ik mijn ochtendwekkers uitstellen in het weekend?
- Hoe verwijder ik mijn innameschema?
- Hoe zet ik medicijnwekkers aan?
- Hoe stel ik mijn innameschema in?
- Hoe wijzig ik mijn innameschema?
- Hoe zet ik de medicijnwekker uit?
- Hoe pas ik mijn inname eenmalig aan?
- Hoe registreer ik een incidentele inname?
- Hoe registreer ik een medicijn als zonodig?
- Hoe stel ik een schema in voor een medicijn dat ik om de drie dagen inneem?
- Hoe stel ik een schema in voor een medicijn dat ik een keer per maand inneem?
Voorraadbeheer in onze app
Berichten, nieuws & tips in onze app
- Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat?
- Hoe markeer ik een bericht als gelezen?
- Ik heb een bericht ontvangen, waar kan ik deze terugvinden?
- Hoe kan ik wijzigen waarover ik nieuws en tips wil ontvangen?
- Hoe verwijder ik een bericht?