Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over leveringen. Mis je een vraag, of heb je een opmerking? Neem gerust contact met ons op.
Over onze leveringen
- Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
- Mijn levering is vertraagd of niet bezorgd. Wat moet ik doen?
- Mijn levering is uitgesteld, wat betekent dat?
- Mijn levering is niet compleet. Hoe kan dat?
- Kan ik ook medicijnen voor een half jaar geleverd krijgen?
- Hoe weet ik wanneer mijn medicijnen geleverd worden?
- Wat moet ik doen als mijn medicatie verandert?
- Hoe verander ik mijn leverdatum?
- Kan ik zelf het tijdvak bepalen waarop mijn medicijnen geleverd worden?
- Kan mijn pakket ook bij de buren of juist niet bij de buren geleverd worden?
- Wat als ik een verkeerde levering ontvang?
- Kunnen jullie mijn medicijnen bij de lokale apotheek afleveren?
- Wat als ik niet thuis ben als de medicijnen geleverd worden?
- Welke bezorgdienst gebruiken jullie?
- Werken jullie samen met mijn lokale apotheek?
- Wat houdt de herhaalservice van MedApp in?